Mathilda Rova

Alla inlägg under maj 2010

Av mathildaa - 17 maj 2010 17:06

Det hade fan varit fränt att se denna underliga kvinna till varelse dansa och sjunga på scen. Nu är JAG avis på DIG Linda. Nu när min Turkiet resa är över är det din tur att längta och göra andra avundsjuka. Grattis!


Ale alejandrooo.

 


Av mathildaa - 17 maj 2010 13:47


Detta ska jag spendera mycket av min fritid åt i veckan:


  1. SPANSKA NATIONELLA!!!!!!!!
  2. Samhällsfrågorna
  3. Berättelsen
  4. Samhällsuppsats
  5. Matte repetition inför nationella
  6. Engelska repetition inför nationella

Jag har blivit en riktig slöshasare. Förut var jag "MVG MVG MVG" men nu orkar jag inte med riktigt...


Ska skärpa mig lite. KÄMPAA! 


...

Av mathildaa - 17 maj 2010 13:05

Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind

Av mathildaa - 17 maj 2010 12:39

Sitter och lyssnar på lite meningslös fjortis musik, alltså sånt som Lady Gaga och Taio Cruz... Inte att den är dålig utan att texterna är totalt meningslösa. Musiken behöver ju inte vara dålig för det.


Tjaffsar igenom DN.se för att hitta ett aktuellt ämne att skriva en uppsats om. Har just fått in i skallen att jag har spanska nationella imorgon och jag är helt livrädd. Vet inte vad jag ska ta mig till, hur ska jag hinna plugga in en massa spanska tjaffs till imorgon!? Fan.


Jaja. Det är väl bara att gilla läget men då får alla andra lärare lugna sig lite för jag hinner ändå inte göra ALLT på samma gång.


Two songs in my playlist:

Rock Show - Lady Gaga

Come on girl - Taio Cruz


Jag älskar Turkiet.






Av mathildaa - 17 maj 2010 09:03

I love you, the sun.

Av mathildaa - 16 maj 2010 18:03

Jag städar mitt rum. Alla fönstrerna inklusive balkongdörren är öppen. 25 grader ute just nu. Ska slå igång some music maestro och göra övervåningen frääsch. YYYYYYEEES! I'm feeeeeling goooood.

Av mathildaa - 16 maj 2010 13:21

Livet blir som man gör det till. Allting går om man har rätt inställning.

Av mathildaa - 16 maj 2010 13:07

Gårdagen tillbringade jag i Svanstein, dagen hos mormor och kvällen hos Emilia där vi gjorde hemmagjorda chips och kladdkaka utan ägg (anledning: hon hade inga ägg) och såg en UFO film; The forth kind.


Den var gjord lite som Paranormal activity, Rec och Blair Witch Project. Så att man ska tro att det hänt i verkligheten. De intervjuvade en tjej som "hade varit med om" en rymdvarelse upplevelse.

Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Den var väl så där halvt bra och äcklig.

Ovido - Quiz & Flashcards