Mathilda Rova

Alla inlägg under november 2009

Av mathildaa - 27 november 2009 13:12

Fan vad dålig man var på att blogga dåååå. So little time so much to do...


Nu är det fredag igen. Känner mig otroligt kort där jag står vid ett högt databord i bibloteket, det räcker typ upp till halsen... Jag är trött och torr i halsen. Har just haft svenska prov, och självklart satt jag kvar sist. Vet inte varför det alltid är så, man är väl en besserwisser. Det ska bli så rätt och så bra som möjligt men ändå så lyckas man aldrig uppnå sina egna förväntningar.


VAR FÖRRESTEN PÅ LARS WINNERBÄCK IGÅR! Var tvungen att skriva det extra stort eftersom det slog mig så plötsligt. Han var rent utsagt awesome. Förbandet också, Andreas Grega. Muy bien. Funderar på att skaffa skivan :D


Spanskaaaaaan.... BÖJADE FÖR TRE MINUTER SEN! Upptäckte jag just. Hoppsan sa... Jaha ja, då var det väl dags igen. 

Hej o hå.

Av mathildaa - 15 november 2009 21:26

Av mathildaa - 5 november 2009 14:11

Jag sitter här och filosoferar. Luften i datasalen är varm som i en bastu.

Folk har kommit, folk har gått. När börjar lektionen?

Bara två i klassen har anlänt till rummet. De andra simmar i vatten.


Per Elon gick för att hämta mera sprit, han verkar lite besatt av den dära spriten. Alla verkar ska vaccinera sig för den attackerande grissjukan. Jag vet att jag inte kommer att få den, därför hade jag bestämt mig för att inte vaccinera mig. Sanna började då babbla på om att tänk om man skulle få den, då får man skylla sig själv, men de som är i din omgivning då? Ska de smittas ned bara för att du var egoistisk?

Jag vet inte... Men jag är till 99% säker att jag inte kommer få influensan... 98% eller kanske 80%.


NÄR börjar lektionen?

Vart tog Per Elon vägen?

Var är resten av klassen?


Minuterna släpar sig fram... Rätt skönt faktiskt. Livet går för fort, för ofta.


New Moon ligger framför mig på skrivbordet. 200 sidor kvar.

Jag njuter verkligen av att läsa de här böckerna. När man har sett Twilight, så tar man in karaktärernas utseende i huvudet medan man läser och gör om filmen som helt efter böckerna. Filmen blir så sjukt bra! Jag menar filmen är ju bra, men den hade kunnat vara mycket bättre. Min "hjärnfilm" är så sjukt bra, och jag har blivit kär i Jacob Black i New Moon. Har som sagt 200 sidor kvar av boken och Edward är borta, när kommer han tillbaka?

Hoppas få svar på det ikväll när bokens sista sida ska ha vänds.


Nu är Per Elon här och resten av klassen har anlänt med fuktigt hår.

Dags för datakunskap.









Ovido - Quiz & Flashcards