Mathilda Rova

Alla inlägg under april 2009

Av mathildaa - 21 april 2009 22:02

Kom nyss hem från att ha varit och fikat hos Felicia, den sen i lördags nyblivna 12 åringen. Var inte hemma när hon fyllde år i lördags så vi for om idag och gav henne en present ^~


Jag fick tillbaka NO fysik provet idag, MVG 21/21! Jaaaa, äntligen! säger jag då bara. I'm back in the game...HAHA.


Vi slutade tidigt från skolan idag. Kom hem vid elva tiden :)

Så jag gick en lång promenad med Kia.

Sedan for jag immediately till stallet för att inte slösa bort det fina vädret. Led igenom ett matematik radio program under tiden jag mockade. Ganska bra faktiskt, man kanske blir lite smartare nu när man har börjat lyssna mer på radio, including nyheterna. Jag red sedan Abbe runt Avan och sprang med Bettan en sväng, eftersom att kärran är trasig... Och den gamla token var ju galen! Man var ju alldeles slutkörd efter att ha sprungit/släpas efter henne i ca 2 km.


Jaja, kansKe man borde fixa lite innan man ska gå till bädden... Ska leta upp Vänner säsong sju som säkert ligger och skräpar i Emilias rum. Tio säsonger, nästan ingen skiva ligger i rätt fodral. Aoh! [Homer Simpson slap in the face]. Har nästan lust att köpa ett nytt sånt där, tio säsongs paket för att slippa leta upp och sortera skivorna igen, för femtio gången...

Inte mitt fel att ordning är så, det kan jag nästan lova. Det är syrrornas fel, det är dom som har TV i rummen, inte jag. Jag nöjer mig med LP-spelaren.

Woohoo! Go grandpha! XD

Hejsvejs.


God natt då




Ovido - Quiz & Flashcards