Mathilda Rova

Alla inlägg under juni 2009

Av mathildaa - 26 juni 2009 12:23

Hans musik kommer att leva kvar för alltid.


Av mathildaa - 26 juni 2009 11:56

Min största idol, 'The king of pop', The 'M' in 'Music' är död.

Världen sörjer den legendariska Michael Jackson. Ingen kommer någonsin att bli lika stor som han. 


In our darkest hour
In my deepest despair
Will you still care?
Will you be there?
In my trails
And my tribulations
Through our doubts
And frustrations
In my violence
In my turbulence
Through my fear
And my confessions
In my anguish and my pain
Through my joy and my sorrow
In the promise of
Another tomorrow
I'll never let you part
For you're always in my heart.
-Michael Jackson-
Av mathildaa - 17 juni 2009 18:40

Åååh sommarlooov! Har redan ätit jordgubbar och grädde med kusinerna Olofsson i måndags, gjorde en sommarskiva igår och idag så ska jag, Josse och Anna till stranden grilla och tjorva på, sova i tält. Myror och myggbett. XD Sommaren har börjaaaat!

Av mathildaa - 17 juni 2009 18:35

Emilia och Josse har bakar kakor som om dom vore maniska, kokos kakor och chocolate chip cookies... Degen var godare än kakorna om jag ska vara ärlig. Sprang fyra kilometer idag, så man kan väl äta lite deg då? :P haha, det skulle jag väl ändå göra i alla fall...

Av mathildaa - 10 juni 2009 21:57

Har varit oh ätit på Before med klassen idag :) Det var kul, vi såg på fotbollsmatchen Sverige-Malta och käkade mat. Sverige vann med 4-0, yes! :D Go go Sweden! Ja, visst är man ingen fotbollstjej precis, har aldrig tränat fotboll och jag rent utsagt SUGER på det. Men endå så ser man på fotbollsmatcher lite då och då. Att se på fotboll är fan i mig jävligt skojj!


I morgon är det skolavslutning, ska bli väldigt sorgligt att det är sista gången som vi kommer att vara klass 9h. :( Kommer sakna allihopa så mkt, och jag menar det verkligen. Jaja, nu ska man inte deppa. Hoppas att alla får bra gymnasieår, och hoppas att vi kommer att ses nån gång snart igen...:)


9h is and will always be the shit! XD


Ovido - Quiz & Flashcards