Mathilda Rova

Alla inlägg under september 2010

Av mathildaa - 30 september 2010 13:32

     

Av mathildaa - 29 september 2010 18:42


  

Just the way you are - Bruno Mars

Av mathildaa - 28 september 2010 17:12

Ska plugga samtidigt som jag ska vara beredd på att fisket kanske ringer. Skulle inte sitta fel om någon kunde slå sönder datorn som jag dras till hela tiden. All elektronisk utrustning AV. Koncentration och motivation!





Av mathildaa - 27 september 2010 22:34

GAAAAAH! Jag är den mest stressade apan på planeten jorden just nu! Jag har så sjukt mycket att plugga till och göra klart att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Och ändå ÄNDÅ är jag inne HÄR och skriver. Ja det är så patetiskt. PATETISKT!


Matteprov

IV

Historia

Foto uppgift

Krönika

Ingresstjafs (inte skickat in ännu. Klar verkligen? Vågar inte...)

Valguiden (inte skickat in ännu. Klar verkligen? Vågar inte...)

Av mathildaa - 26 september 2010 20:25

             

Oh no!- Marina & the diamonds


I am not a robot - Marina & the diamonds


Hollywood - Marina & the diamonds


Av mathildaa - 26 september 2010 18:47

Det var myskväll hemma hos Anna igår. Vi spelade på nintendo 64 hela kvällen. En sak som jag upptäckte när vi spelade Mario Kart var att svärorden har ändrats lite med åren. Från "Dumma idiotiska apa!" till "Jävla kukskalle! Jag ska kastrera dig! Nu ska du dö! DÖÖÖ!"

...Moget.


Jaja, det var MYS i alla fall! 


Nu ska jag försöka göra lite läxor och sedan se film med syrran. Sleepy hollow eller Black hawk down? Johnny Depp eller Josh Hartnett, Ewan Mcgregor och Ioan Gruffudd? Hmmm...? Har iaf planerat att dregga lite...


   




Av mathildaa - 25 september 2010 12:00

Lite bilder från igår:

Förfix hos Jenny och sedan bowling 21.30-23.00. Fanny önskade Africa!! Så det blev fin allsång inne på bowlingen. Sen drev vi runt på "stan" lite och det slutade med att vi tog en fika på Lyktan som hade natt öppet. En UNDERBART trevlig kväll har det varit! Vad kul vi hade det brudizar!


Jag har fått en förskräcklig hosta men är lika go o gla' för de!

Nu ska jag äta frukost (lunch?) och sedan får jag se vart dagen leder mig.


LÖVE

See yao.




Av mathildaa - 25 september 2010 00:51

 

Ovido - Quiz & Flashcards