Mathilda Rova

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

New Moon och grisar, Per Elon och vatten.

Av mathildaa - 5 november 2009 14:11

Jag sitter här och filosoferar. Luften i datasalen är varm som i en bastu.

Folk har kommit, folk har gått. När börjar lektionen?

Bara två i klassen har anlänt till rummet. De andra simmar i vatten.


Per Elon gick för att hämta mera sprit, han verkar lite besatt av den dära spriten. Alla verkar ska vaccinera sig för den attackerande grissjukan. Jag vet att jag inte kommer att få den, därför hade jag bestämt mig för att inte vaccinera mig. Sanna började då babbla på om att tänk om man skulle få den, då får man skylla sig själv, men de som är i din omgivning då? Ska de smittas ned bara för att du var egoistisk?

Jag vet inte... Men jag är till 99% säker att jag inte kommer få influensan... 98% eller kanske 80%.


NÄR börjar lektionen?

Vart tog Per Elon vägen?

Var är resten av klassen?


Minuterna släpar sig fram... Rätt skönt faktiskt. Livet går för fort, för ofta.


New Moon ligger framför mig på skrivbordet. 200 sidor kvar.

Jag njuter verkligen av att läsa de här böckerna. När man har sett Twilight, så tar man in karaktärernas utseende i huvudet medan man läser och gör om filmen som helt efter böckerna. Filmen blir så sjukt bra! Jag menar filmen är ju bra, men den hade kunnat vara mycket bättre. Min "hjärnfilm" är så sjukt bra, och jag har blivit kär i Jacob Black i New Moon. Har som sagt 200 sidor kvar av boken och Edward är borta, när kommer han tillbaka?

Hoppas få svar på det ikväll när bokens sista sida ska ha vänds.


Nu är Per Elon här och resten av klassen har anlänt med fuktigt hår.

Dags för datakunskap.









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mathildaa - 4 januari 2011 18:23

Nu sticker jag till DEVOTE! mathildarova.devote.se

Av mathildaa - 4 januari 2011 17:43


ph. J & Me Idag blev det en tur till Kalix med syrran. Vi uträttade lite ärenden, solade och tog en fika på Myggan. Dryga 30 minus utomhus, ny istid eller? Höll på att frysa ihjäl under springandet mellan affärerna. Ikväll ska vi basta! ...

Av mathildaa - 3 januari 2011 19:38

DEVOTE eller BLOGGPLATSEN ? Funderar på att byta till devote.se eller jag har liksom redan skaffat ett konto där för länge sedan men har inte haft ork till att lära mig hemsidan så jag har stannat på gamla hederliga bloggplatsen.se. Jag pro...

Av mathildaa - 2 januari 2011 16:12


 l  photo by me l     Största delen av dagen har spenderats i stugan där jag sysselsatt mig med att fota lite grann medan mamma och pappa fixade fram lunch - grillad korv, mackor, kaffe och varm choklad.  Resten av dagen tänker jag självisk...

Av mathildaa - 1 januari 2011 19:01


ph. by me    010111 Gott nytt år!

Ovido - Quiz & Flashcards